De blir inte alltid som planerat, o just denna gången blev de bara föör mycket!



En kväll som blev helt förstörd...
allt blev bara fel och jag som hade planerat en måbra/"spa" kväll med mig själv..
Kaos på taket, o jag blev ledsen o arg.
Visste inte vart jag skulle ta vägen.
och egentligen va de inget stort..
Jag hade planerat att ha en mys kväll för att jag skulle må lite bättre.

"to make a long story short"

jag fick min 9 medicin 30minuter sent, vilket resulterade till en jä****t irriterad Jenny.
Sedan när jag fått min försenade medicin får jag reda på att jag inte ska ha min natt medicin.
ännu en gång Jä****t bra att jag får informationen 30 minuter innan jag ska ha den...(blir såå trött)
Jag (som redan i vanliga fall är lätt irriterad o inte mår på topp just nu) blir skit arg.
springer upp på mitt rum, skuter min mjukisboll flera gånger i väggen, vet inte vart jag ska ta ut all min frustration på.
Slänger alla mina "spa-produkter" på golvet.
O sedan ringer jag mamma för att ha någon att berätta all min ilska för.
Tårarna sprutar och allt bara brakar samman.
Men efter ett 40 minuters samtal e jag lugnare o har fötterna på jorden igen.



Som sagt, Mamma du är bäst!




         Hoppas ni har haft en bättre kväll än jag och att ni får sova gott inatt!

                                                                                   Kramar från Jenny♥

 


Kommentarer
Postat av: anna

hemskt att läsa

tur att du har mami

kram <3

2010-11-09 @ 22:39:15
URL: http://odaskamp.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tur att du fick prata av dig. Känner igen den där frustrationen. Är också väldigt lättirriterad. Jobbigt när saker inte blir som man har planerat...



Imorgon är en ny dag, och då tar vi nya tag. Eller hur? :)



Kramar! <3

2010-11-09 @ 23:11:54
URL: http://lillasofie.blogg.se/
Postat av: Julia

Skönt med mamma!

2010-11-10 @ 07:52:05
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: Maja

Bra att mamma alltid finns där för dig, håller med dig om att man blir sur då planerna man haft spricker. Men du fixar det här ska du se!

Puss<3

2010-11-10 @ 16:00:53
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Bästis

Bra att prata bort den mesta av frustrationen!(L) i love you!<3

2010-11-10 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0