Kapell besök och promenad med fina Madde



                                                           (bra kvalité , jag vet :P. Mobilkamera)

Hej svejs alla Fina!
För en stund sedan gick jag och min fina Madde/ost (intärnt<3) till kapellet, Mys!
Först spelade Madde på den roliga tramporgeln (haha) o sedan sjöng vi ropa till Gud tillsammans o ja, Madde spelade såklart även till den låten ;).
Där efter Bad vi lite sedan gick vi oss en liten promenad.
Mycket skönt snack o en behövlig nypa luft!
Tack sötnos!

    Hoppas ni har en bra dag o att ni ser alla ljus stunder, ta tillvara på dom♥

                                                                                         KRAMAR från Jenny♥


Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar dig så mycket mitt hjärta <3

2010-11-11 @ 17:17:51
Postat av: Maja

Låter som en riktigt mysig dag, ska nog ta mig en paus från engelskan och gå ut och lufta mig lite. Behöver kylas ner ;P

Du är så otroligt söt gumman, saknar dig enormt!

Puss<3

2010-11-11 @ 17:27:56
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Tove

du är så jävla söt jenny! och det ser INTE ut som du är normalviktig din lilla smala spillevink, men TUR att du är det, så din kropp mår bra! du är så jävla bra! <3

2010-11-11 @ 20:51:42
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Din ost <3

Åh, sötnöt! Världens bästa ost är du!! <33 Du får mig att glömma allt ett tag och bara vara! Har inte skrattat så mycket på länge...<33



2010-11-12 @ 09:30:59
URL: http://maddieswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0