Tillbaka i Varberg





Bild 1. jul stämning i "mitt" rum :)
Bild 2. mitt nya ångesthanteringsföremål ^^

Japp, då va man tillbaka i varberg ännu en gång.
Delade kännslor.
Jag älskar folket här.
Men jag älskar även alla där hemma.
Kännde att de funkade ganska bra hemma.
Men ja, de får jag väll reda på imorgon.
Jag jobbar mot ett värdigt liv.
Ett liv där jag tycker om mig själv o inte hatar de jag ser i spegeln.
Ett liv utan att jämt ha en mask på.
Ett liv som inte känns som en ända stor lögn.
Jag vill tillbaka till de "normala".
Eller ja, jag ska skapa mig ett nytt liv som jag kan kalla de "Normala".
Jag vill kunna umgås med folk utan att känna mig osäker.
Jag vill kunna vara 100% ärlig.
Att bara få skratta o le och låta de vara okej.
Att kunna acceptera att de jobbiga tankarna kommer finnas där men också att lära mig att putta undan dom o vägra lyssna.

Jag har tur som har så underbara medmänniskor.
Jag känner mig extremt tacksam för det.
Alla människor som finns där, som stöttar.
Ni är GULD värda.

För varje dag som går
Tiden läker inte alla sår
Oavsätt hur jag mår
Ska jag kämpa tills jag målet når



                                                                               ♥



Kommentarer
Postat av: Jenny K

Du är BÄST!!!puss<3

2010-11-30 @ 07:42:14
Postat av: Maja

Du kommer fixa det gumman, härligt att du tyckte att det gick bra hemma. Hoppas verkligen att du får ett bevis på det också, du är grym tjejen!

Puss<3

2010-11-30 @ 16:49:09
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emma Sernestrand

Du skriver så fint Jenny! Blir rörd. Jag hoppas verkligen att det blir som du önskar, å att det blir snart! Tänker på dig:) Kram

2010-11-30 @ 17:16:37
Postat av: Anonym

Du är skitgrym Jenny! vilka framsteg du har gjort och gör hela tiden!

o du vet vad jag har sagt om pojkarna, vänta bara, en snygg tjej som du, det lär bli kö!

=P Styrkekramar/ ViktoriaB

2010-11-30 @ 18:52:33
Postat av: Cilla

Du är en sån kämpe, ge aldirg upp. <3 Stor kram!

2010-12-06 @ 10:09:31
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0