Frågor och svar

                                                  Frågor jag fick för ett tag sedan:




Hur många nd dricker du/dag?

Jag Drack 3/dag men sedan trappade jag ut dom och nu har jag slutat.
äter några mellanmål i veckan istället för fika de dagarna.

Vad brukar du äta till mellis när du är hemma och inte på Capio?

Ja du, det är väldigt varierande.
Ibland kör jag söt fika typ glass eller nått, fast då är det om jag är med någon kompis eller så.
och vissa dagar kör jag med proviva och 2skorpor.
(om någon vill ha en längre lista med förslag så kan jag skriva de :) )

Vad brukar du äta till kvällsmat/kvällsfika när du är hemma och inte på Capio?

Detta är också väldigt varierande.
men oftast så kör jag på yogurt och branflakes.

Vad är det för normalvikt de räknar med i Varberg? Är det BMI 20 man ska upp till för att slippa näringsdrycker?

Ja de är (ca) bmi 20.


    Har ni några mer frågor spontant så fråga för jag svarar mer än gärna! :)





Kommentarer
Postat av: Johanna

du kan få ¨några bmi från mig :D puss

2010-11-10 @ 18:54:51
Postat av: jossan

tycker fortfarande att du är grym på alla sätt och vis jenny. Även fast du inte känner mig, hihi

2010-11-10 @ 19:42:28
Postat av: Linnéa

Ja, en lista med förslag vore ju superskoj! Alltid kul att få tips hur man kan variera sig! :D



kramar! /Linnéa <3

2010-11-10 @ 20:03:00
URL: http://frenchtoast.blogg.se/
Postat av: Helena

Du får gärna lägga upp en lista på mellanmålsförslag!:) Tackar aldrig nej till nya tips.

2010-11-10 @ 22:13:29
URL: http://cocconut.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0