acceptera,leverera och tacka

Hej alla Goa!

Idag mår jag inge bra.
Jag vet att denna bloggen har blivit en posetiv blogg, vilket jag tycker är bra!
Men just nu känndes de inte rätt att skriva att livet känns toppen när de verkligen inte gör de.
Jag borde vara glad.

jag har ju massa posetiva saker i mitt liv just nu.

*Ska på permiss imon
* Linnea ska sova hos mig imon o vi ska ha mysdag
*Jag gör framsteg varje dag
* Jag har inte gjort några bakåt steg

ja listan kan göras lång...
Så varför är jag inte glad o lycklig?
Jag som gör så mkt framsteg, jag e den bästa patienten som finns, som inte gör sned steg.
Ne, jag tar bara inte ut mitt dåliga mående på maten längre.
Jag ska försöka ta en dag i taget och låta helgen bli bra.
Ska ju träffa massor med underbara människor som jag gillar såå mycket!

Ville också passa på att säga ett MEGA stort TACKTACKTACKTACKTACK för alla era fina komentarer! Dom hjälper o styrker något enormt, verkligen!
Så fortsätt gärna komentera<3


Hoppas ni har en bra kväll o att ni får en trevlig helg <3


                                                             (jag i sommras...)


Kommentarer
Postat av: ylva från nordhem

hej vad söt du är och sötare blir du ju bättre du mår kan jag försäkra dig :) men gud vad bra att det går bra, och när du kommer ut får vi ta och träffas och snacka om allt möjligt :)

2010-11-11 @ 22:41:18
Postat av: sara

jag är hundratioprocent ärlig när jag säger att du är tiotusen gånger vackrare och sötare än den osäkra stela magra tjejen i somras. jenny, du är underbar<3

2010-11-12 @ 06:21:26
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag hoppas du får en mysig helg!<3

2010-11-12 @ 09:51:55
URL: http://cocconut.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull att du gör framsteg, du är verkligen GRYM Jenny! Och det säger jag inte utan anledning, för du ÄR verkligen en kämpe! Fortsätt på samma väg för jag är helt övertygad om att du kommer må bättre av det, även om det inte känns så bra just nu. Hoppas ni får en riktigt mysig dag/natt (misstolka inte ;)) du och Linnea!

Jag längtar tills vi ses på lördag!! :D Pussar o kramar o hälsningar av varm fårull! <3

2010-11-12 @ 14:03:54
Postat av: frida

Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Kom ta min hand, jag håller i dig.

Här i min famn, kan du våga tro.

Sänk dina murar, jag ger dig ro.



För att jag älskar dig, så som du är.

Och jag vill ge dig allting jag har.

Och låt mig få bära dig, när du är svag.

För du betyder allting för mig.

Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

2010-11-12 @ 16:43:42
Postat av: Maja

Du är så jävla fin Jenny, och du har verkligen gjort stora framsteg.

Snart kommer du säkert att känna dig bättre också!

puss<3

2010-11-12 @ 16:45:51
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0