4e November


                                                         (©Taget o redigerat av mig)

Iförmiddags lös solen, skönt!



Japp, så här såg jag ut innan jag hade gjort i ordning mig för att kunna visa mig bland folk^^.
(o ja jag vet att halva mitt huvud inte fick plats på bilden :P)
Idag har varit en redigt tuff men bra dag.
Jag åt frukost själv imorse,tog min Nd själv ,åt Lunch själv o åt mellis själv!
O då va lunchen inget mindre än soppa och efterrätt!
(haha kan ni gissa va de blev för efterrätt? va skulle de va om inte glass ;) hihi )
Så jag har egentligen inte gjort så mkt idag.
Diskat, utmaningar=ätit 3 mål + nd själv, städat lite, träffat världens sötaste Lillasyster, suttit vid datorn, ja jo de va väll de jag gjorde idag.
Ja  fram tills Mamma kom hem.
När hon kom åt vi middag o sedan åkte vi till köpcentret 421.
Jag hittade ett par skit snygga skor som jag köpte, typ mormor kängor :)!
O mamma köpte en tröja, sedan köpte vi mat.

Nu har även frukt och kvällsmat intagits o jag ska snart sussa.
(förlåt om inlägget blev rörigt o tråkigt, jag e som sagt lite föör trött :P)


                          Hoppas ni alla haft en toppen dag och att ni får sova sött!

 

                                                            Många Kramar Jenny♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt! :D

2010-11-04 @ 22:10:31
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: Jenny K

Du är så himla bra Jenny!!!

Fortsätt kämpa!

puss

2010-11-05 @ 07:14:11
Postat av: sara

jag blir så glad jenny. du är fantastisk, massa bamsekramar<3



var har du köpt tröjan? jag har varit förälskad ett bra tag nu.. ;)

2010-11-05 @ 07:21:57
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra gjort att du fixade alla de måltiderna själv, superbra!!



Hur många nd dricker du/dag?



Vad brukar du äta till mellis när du är hemma och inte på Capio?



Vad brukar du äta till kvällsmat/kvällsfika när du är hemma och inte på Capio?



Hur länge ska du vara hemma på permis?



Kämpa på!!

2010-11-05 @ 09:32:41
Postat av: Maja

Fan vad grym du är Jenny, du är verkligen påväg nu, jag saknar dig jätte mycket ska du veta!

Puss<3

2010-11-05 @ 16:14:09
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0