En ny start



 

Hej Alla fina!<3
Nu e jag tillbaka i varberg, taggad till max o pressen o viljan att prestera bra e stoor!
Klarade alla måltider galant idag, även om de va jobbigt o att jag blev så mätt att jag trodde att de ofrivilligt skulle komma upp igen.
Jag va alltså med på min första grupp vila.
De va skönt, men jag blev så fruktansvärt rastlös efter en stund men låg ändå kvar:).

O ja, som ni ser på bilderna så va  foto promenaden inte så lyckad idag..
haha, japp jag e smidig eller inte..
Jag och C va vid några klippor för att ta kort på varandra med havet som bakrund.
C tog ett kort på mig sedan när jag skulle inte en ny pose så halkade jag och åkte i havet ända från fötterna upp till midjan.
Snacka om att bli shockad!
Men jag klarade mig galant annars, o tackar gud för att jag inte höll i kameran när jag halkade..
händerna har dock lite sår överallat från typ havstulpaner.
Men men, jag står ut ;).

Hoppas ni har haft en toppen dag! ♥

                                                                                                                           


                                                                                                                          KRAMAR FRÅN JENNY♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

glad du är klar för nya prestasjoner på Varberg =) Jag føljer med dig <3 tenkar på dig <3 och vill dig alt godt <3

2010-10-11 @ 22:42:50
URL: http://www.katinkahellan.blogg.no
Postat av: C

Jaadu! Så kan det gå när inte haspen är på :P hehe!

Lite spänning i vardagen om man säger så x) Vi hade det iaf mysigt även om det kanske inte blev riktigt som vi tänkt oss, menmen!

Love <3

2010-10-12 @ 10:41:46
Postat av: Maja

Oj oj, så det kan gå!

Men det låter som att du har haft den underbart och skönt att allt känns lite lättare nu. Du är grym tjejen!

Puss<3

2010-10-12 @ 17:47:35
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Bästis

Men gumman då, hahah!<3

Jag älskar dig. Jag är så stolt över min syster!

2010-10-13 @ 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0