Gilla: Skriva Musik och att fota ! Ogilla: sämre mående..


1.


2.



3.

Hej alla underbara !
Idag har varit en bra dag egentligen.
Men måendet har inte varit på topp..
Men ja menar, nu har jag ju haft ganska många toppen dagar, så någon dag som e mindre bra kan jag nog ta;).
Stunder av isolering i mitt rum har de blivit en hel del, men som tur e har jag fina M som har knackat på och undrat om jag vill sjunga o skriva musik med henne.
o de kan man ju inte tack nej till ^^.
Så som ni ser på bild 1. så e de M  som spelar piano/keybord o hon e super begåvad!!!!
Haha o ja bild nr 2. bjuder jag på :P, ni får dock ingen bild på mig sjungandes^^.
Vi spelade många av våra "gamla" låtar o några av maddes nya.
Och vi har även på börjat en ny.
Efter siestan så bestämde jag mig för att ta mig min dagliga promenad ut i naturen.
Och Kameran följer så klart med :)!
I brist på ny insperation tar jag av mig halsbandet o börjar fota de, ( o även redigera när jag kom tillbaka:P).
Tycker själv att bilderna blev rätt bra , på halsbandet asså.

(btw, de e den nya blå koftan jag har på mig på bilden^^)

                                                         Hoppas ni har en toppen lördagskväll♥

                                                                                                                            KRAMAR får Jenny♥


Kommentarer
Postat av: Jossi

låt inte ditt mående gå ut över maten bara, då blir allt så mkt svårare. jag är så jäkla stolt över dej :D DU ÄR GRYM!!!

2010-10-16 @ 22:39:48
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Maja

Du är sjukt grym Jenny, du kämpar på jättebra!

Puss<3

2010-10-16 @ 23:03:25
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Bästis

Lovely pictures!!:D

När får man höra er spela och sjunga?!?!?!:ddd<3

Love you!!

2010-10-16 @ 23:06:55
Postat av: M <3

Åh min sötnos <3 JAG har tur som har DIG!!!

Hah, men usch vad jag ser ut... :S Och NEJ jag är INTE superbegåvad - DU ÄR!!! <3



Pöss <3

2010-10-17 @ 12:58:08
URL: http://maddieswords.blogg.se/
Postat av: Felicia

du är extremt vacker <3 verkligen! Hade velat träffa dig!

2010-10-23 @ 21:32:46
URL: http://ananasjuicen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0