Mamma på besök!








Idag var min Underbara Mamma hos mig på besök!
Hon hade med sig min nya mobil. ja de e en exakt likadan som jag hade innan men eftersom den andra blev överkörd o typ dog (bokstavligen) så behövdes en ny som jag fick för typ några hundra iom försäkringen.
Sedan åkte vi till Staden :). mycket mycket trevligt!
Efter att ha kollat runt lite i både roliga (sådana som jag tycker om)  o *host* tråkiga (haha förlåt mamma)  affärer så kännde mamma att hon började bli hungrig.
vilket e förståligt eftersom hon inte hade ätit någon lunch.
så vi gick runt o letade efter ett fik där dom sålde mat och glass.
men med tanke på vilken års tid de e så va de inte så lätt att hitta ett ställe som sålde just glass.
Så tillslut blev de faktiskt ett Gatukök.
Men dom hade inne servering också o de va riktigt mysigt!
Mamma bestälde lunch bestående av korv o pommes o jag beställde mitt fika som bestod av 2 kulor glass i bägare (halonsaltlakris o knäck (typ daim) ) .
o ja, som ni ser på bilden så hade jag min underbara *host* Nd också :P.
o ja me tanke på att dom vill att glassen ska säljas slut nu så öste dom på lite mkt.
men de gjorde ju inget för Mamma ville ju också smaka^^.
Lite shopping blev de också för min del:) (har de dock inte på bild).
Men jag köpte en lång blå Cardigan och en kakigrön långkjol, båda två från HM ! :)
En MYCKET Nööööjd Flicka är jag efter denna super mysiga dagsen med min älskade Mami ♥!

(en extra utmaning för mig är att faktiskt lägga upp en bild på mig och glass tillsammans, och att jag faktiskt sitter o äter den på bilden är ett extra stort steg. jag e faktiskt ganska stolt över mig själv...)




                                                             Hoppas ni har en toppen Kväll ♥



                                                                                                                          KRAMAR från JENNY♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är superbra! :)

2010-10-15 @ 21:16:05
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: sara

lilla hjärtat!! din inställning, den är så fruktansvert berörande. du fixar detta! hugs and love (L)

2010-10-15 @ 21:55:16
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Tove

vad glad jag blir av att läsa det här! Du är så otrooooooligt SÖT Jenny! Du är så jävla bra, snälla fortsätt såhär, du har så många som stöttar dig, både familj, vänner och vi bloggtjejer. ALLA vill dig VÄL! <3

2010-10-16 @ 07:47:24
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Bästis

Vad glad jag blir schtekarn!;d

Jag rullade långsamt ner bilderna och så ser jag fin utmaning(!) jag är otroligt stolt, mitt hjärta! Härligt att se att du har din fina röda kappa också;p

JAG ÄLSKAR DIG!

2010-10-16 @ 09:58:49
Postat av: Linnea AO

älskar dig gumman, du har rätt i att vara stolt!<3

2010-10-16 @ 10:12:48
Postat av: Maja

Du ska vara stolt flickan, du är underbart grym, det ska du veta!

Puss<3

2010-10-16 @ 10:24:03
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0