Ny in flyttad = Nytt rum










Japp, så här ser mitt nya mysiga rum ut.
Nu bor jag ute i uppföljningsavdelningen/steg 2 eller som vi som bor här säger "Villan".
De e mkt blandade kännslor just nu.
Även om själva flytten i säg känns bra.
jag gillar o trivs i mitt nya rum o jag har gjort de till mitt.
jag känner mig stolt över att ha fått allt de förtroendet jag fått iom flytten och att jag nu har fri utevistelse på eget ansvar.
Jag vet inte riktigt va de e som känns jobbigt.
jo så klart att flytta ifrån alla fina i kliniken som jag skrev i förra inlägget, men jag försöker tänka på att jag faktiskt kan gå dit när jag känner för de o att jag faktiskt inte har flyttat mil bort.
Men alla människorna här i Villan är fantastiskt Goa tjejer också helt fantastiska!
'de bir kul o lära känna dom lite bättre!
Jo de här kommer bli bra. de måste de.
En dag i Taget.




                                                                                                                               KRAMAR från Jenny♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vet att du kommer fixa det här jättebra Jenny, ett steg mot friskheten. Bra att du får ta lite mer ansvar nu, det fixar du!

Riktigt mysigt rum faktiskt!

Puss<3

2010-10-18 @ 17:58:09
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0