Staden med Betty!



                                                                                            (Mobil bilder)


Idag har jag o Betty varit i staden :)!
De va super myyys!
Först gick vi lite i affärer och de blev 3 par örhängen inhandlade hos mig o lite blandat smått o gott hos Betty.
Efter lite affär kikande gick vi o satte oss på ett café.
Betty Drack Cola och Nd o jag drack min Nd.
Haha väldigt stolta över de ser vi ut o vara , (på bilderna iallafall, haha *host* ).
Efter att ha suttit o snackat länge gick vi ut o kolla i affärer igen.
efter en timma eller så satte vi oss på ett annat café o fika med varsin glass :)
Mums^^.
O utan ångest gick vi till busshålplatsen med glassen i magen!
Skit grymt o stolta e vi me:).
Tack för en underbar dag min sköna böna älskade muppis !!

                                                                 





                                                            Hoppas ni har en bra dag!

                                                                                                            KRAMAR från Jenny♥



Kommentarer
Postat av: Johanna Bogren

Älska glass, det är det bästa som finns ;) Fr¨åga bara Vick hur mycket jag äter :P <3

2010-10-21 @ 16:41:59
Postat av: Maja

Du 'r grym gumman, du ser bara friskare och friskare ut, vilket glädjer mig. Jag är så himla glad för att du verkar ha det så bra, glass är gott! :D

Puss<3

2010-10-21 @ 18:03:07
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag ryser när jag läser. blir stolt. blir glad. tackar Gud!!!

2010-10-21 @ 22:33:48
Postat av: Bästis

PUSH<3

Gumman du är så bra, bättre än bäst!

Jag får tårar, tårar av glädje. Jag är så OTROLIGT stolt!

I love you, soulsister <3

2010-10-22 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0