Utmaningar, o jag klara de^^!




Utmaning på utmaning, känns inte som om jag gjort annat sedan torsdags lunch.
Hehe  ne skoja, men jag har tagit många utmaningar!
o idag gjorde jag en av de största, något jag aldrig trodde att jag skulle klara av igen.
okaj, nu kanske ni väntar er ett stordåd, o ja för mig va de faktiskt de, men de kanske de inte e i era ögon.
iallafall ;) , jag bestämde mig för att köra en utmaningsfika istället för 2skorpor o proviva som jag tycker e de lättaste fikat.
Ne nu bestämde jag mig för att fika på ett fik, tillsammans med mamma , Petra (mammas bästa vän) och hennes son ( som e typ 1år).
o jag bestälde en svart kaffe o 2 kulor me glass (en melon o en lakris^^).
o vet ni, jag fixade de! jag gjorde de! o jag kände mig för första gången stolt över att jag klarat att gå imot ätstörningen!!
De e Stordåd för mig!
hihi o iom de så blev de lite belöningsshopping ^^. "panbandet" och kjolen införskaffades :)!
Men nog var de inte där!:)
Efter Middagen åkte jag iväg till redberg till Vista (ungdomsgudstjänst) o på spårvagnen tuggade jag i mig ett päron! haha de låter jätte dumt, men tankarna gick hela tiden " jag kan slänga de o säga att jag har ätit de, de e ingen som märker nått"... men jag grejade de!
o sedan när alla andra satt o fika med mackor o sånt efter Gudstjänsten så satt jag o drack en drickyoghurt!
Är stolt, faktiskt stolt över mig själv, o jag kan vara ärlig me de.
de e klart att de finns en sida av mig som skäller o trycker ner mig hela tiden, men jag lär mig mer o mer att trycka bort de tankarna.

De känns jätte konstigt att vändningen kom så snabbt.
jag hann nästan inte tänka efter.
jag tror de va/e ett böne svar.
så många människor som har bett o ber för mig o så många som tror på mig o stöttar mig,
Jag kan inte säga med ord hur tacksam jag e.. de e ni som gör att jag inte har gett upp.♥

Mycket kännslor som ligger i luften runt omkring mig, mycket som snurrar i huvet, posetivt o negativt..
En skör tråd mellan skratt o tårar..
ja så kan de va ibland, men jag e tacksam. tacksam för alla stunder där jag mår bra.
trotts osäkerhet o låg självkännsla o lågt självförtroende så lyser ni upp min vardag!
Käärlek till er alla mina vänner o min familj♥




                                                         Hoppas ni får en god nattssömn nu alla fina ♥

                                                                                                                     Många Kramar från Jenny♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är så stolt över dig min vän, Grymt jobbat! Riktigt, riktigt bra gjort!!<3

2010-10-10 @ 01:12:33
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Magda

vi ses i morn/dag o det e en seger! såå bra! Älskar dig Puss

2010-10-10 @ 01:28:01
Postat av: sara

ååh jättegrymmt lilla fina jenny!!! du fixar detta, jag ber för dig och kommer aldrig sluta tro på dig <3

2010-10-10 @ 05:16:22
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vad du är grym gumman, det var verkligen riktigt bra segrar där. Jag kan säga att jag, som egentligen inte ens är religiös har bett för dig då jag ligger i sängen. Mina tankar går till dig hela tiden gumman, och jag blev hur glad som helst då jag läste det här. Du är fantastisk tjejen_!

Puss<3

2010-10-10 @ 09:18:08
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är as bra jenny!!!

Du fixar detta, stolt ska du verkligen vara !

Jag kommer alltid tro på dig för jag vet att du fixar det <3

KRAM !

2010-10-10 @ 09:20:00
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: Jossi

Åh, jag bara ler! Jag har väntat på det här sen första gången vi prata i telefon, och jag har aldrig slutat tro på dej! Jag visste att du skulle våga ta steget, det va bara en tidsfråga o nu har du gjort det! Fatta om jag är stolt över dej och GLAD :D Tsm ska vi ju klara det här och det kmr vi göra, vi kmr ha dagar/ veckor då allt känns åt helvete men inte fan ska vi ge upp det för det, vi ska också bli friska! Vi ska kunna göra allt underbart o äta allt gott som man kan som frisk :) Och man lär sej mer och mer att stå imot tankarna, asbra att du fixa det! ÄLSKAR DEJ VÄNNEN <3<3 :)

2010-10-10 @ 11:02:51
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: [kampen tillbaka]

Oh finaste sötnosen,du är så duktigt grym alltså!



forsätt så och gå bara emot så hårt. wiie

vad man blir glad:) du förtjänar allt gott<3

2010-10-10 @ 11:48:06
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Annika

Jag är så stolt över dej.

Jag älskar dej .Tänker ofta på dej

Många pussar och kramar

Annika

2010-10-10 @ 12:29:30
Postat av: Annika

Jag är så stolt över dej.

Jag älskar dej .Tänker ofta på dej

Många pussar och kramar

Annika

2010-10-10 @ 12:31:35
Postat av: Petra

Det är stort Jenny!! Superbra gjort, DU ska vara stolt över dig själv oxå - vi är det! Kramar!

2010-10-10 @ 12:35:14
Postat av: Rebecca

Du är grym jenny! <3

2010-10-10 @ 12:51:45
URL: http://beccastil.blogg.se/
Postat av: <3

girl you are amazing!!!!!!!!!!!!

jag är så glad att läsa dessa inlägg, för man ser framsteg x1000!! och det är underbart att läsa att du är stolt över dig själv och du ska bara veta hur stolta vi alla är över dej!

puuss och kram världens bästa jenny!

2010-10-10 @ 13:51:24
Postat av: Anonym

Det är stort Jenny!! Superbra gjort, DU ska vara stolt över dig själv oxå - vi är det! Kramar!

2010-10-10 @ 15:36:00
Postat av: Petra

Det är stort Jenny!! Superbra gjort, DU ska vara stolt över dig själv oxå - vi är det! Kramar!

2010-10-10 @ 15:44:16
Postat av: Linnea Annmo

TACK GODE GUD FÖR ATT DU LYSSNAR NÄR JAG BER!!!!

2010-10-10 @ 18:26:36
Postat av: Bästis

Aaaaaaaaa, är detta verkligen sant(?!) ;p jag är så OTROLIGT STOLT över dig!! Du kan mer än vad du tror! Ååååååh, jag är så glad för din skull!! Du är bäst, i fucking love you,SIS!(L) du är bara för bra asså!;p

2010-10-10 @ 23:40:43
Postat av: Anonym

keep it up girl! :D

du är grym!!

2010-10-11 @ 19:38:14
Postat av: .

ja skulle vilja vara som du underbart söt, perfekt kropp och världens finaste ögon

2010-10-16 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0