Allt känns piss men de e ändå på topp. hur går de ihop?






Hej alla underbara o fina!

såå mkt kännslor en kväll som denna.
mer än jag egentligen kan hantera...
Men dagen har annars varit bra, jag ska absolut inte klaga.
Jag har fått massa Peppning av  fina J,N o L via nätet, Jag har fått hjälp med att packa av fina B, jag har tagit en skön Promenad med Fina L/flytt kompis^^ o jag har flummat runt med kvinnan som räddade min kväll, min fina M<3

Så jag har haft en bra dag, de har jag.
Men jag har inte varit speciellt mindfull...
tankarna har ofta ändrat riktning åt både de ena o de andra hållet.
Imorgon flyttar jag nämnligen till villan/"steg 2" .
Känns bra men de känns även jobbigt.
Att inte bo med alla mina underbaringar inne på kliniken, allt ansvar som jag måste börja ta m.m.
Men jag e faktiskt så redo jag kan bli nu.
jag måste fortsätta jobba frammåt.
Även om kännslorna är delade o väller över...

Men jag har inget annat val än att klara detta nu.

                                         Hoppas ni har en bra kväll o att eran måndag blir toppen♥

                                                                                                                               Kramar från j♥




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hade också så delade känslor när jag skulle flytta till Villan. Kliniken var så tryggt och de jag umgicks med och kände mig säker med bodde ju där. Men som du själv skriver så måste du fortsätta jobba framåt, det är enda sättet.



Jag är säker på att du kommer klara det bra! Ännu ett steg i rätt riktning. :)

Styrkekramar! <3

2010-10-17 @ 23:25:11
URL: http://lillasofie.blogg.se/
Postat av: Bästis

Det kommer bli awesome, soulmate, speciellt när du känner dig redo och allt <3 det kommer bli ! Du är grym, i love u<3

2010-10-18 @ 00:00:58
Postat av: M <3

Älskade, du räddade min kväll! You saved my life... Det är måndag morgon nu och jag har jäkligt mycket smör på stortån... Men tittar på våra filmer och skrattar trots eländet, you know why? You are the sunshine of my life!!! <3 Älskar dig

2010-10-18 @ 06:25:47
URL: http://maddieswords.blogg.se/
Postat av: Jossi

JAG ÄLSKAR DEJ JENNY <3 och tänk på allt jag sagt, du är så jävla grym o jag vet att du fixar detta! jag bara vet det! Jag vet att du fixar det här steget, du är grym grym grym o jag ska hjälpa dej hela vägen fram, om du vill <3

2010-10-18 @ 08:16:35
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0