Freja o Papi :)!





'



Hej alla fina!

Idag har jag fått besök, som ni kanske ser :)!
Lilla Freja o papi.
Först visade jag dom runt i Villan och sedan "hängde" vi här ett tag :P.
Efter att ha matat Freja så åkte vi till Rusta.
Jag ville nämnligen åka dit o handla garn.
Ville nämnligen börja sticka en halsduk (typ tids fördriv ;) ), o de har jag nu börjat med.
Där efter åkte vi in till stan för att hitta ett ställe o fika på.
men Gissa vad, inte ett ända Café i varberg har glass!
Jamena hallå?!
Så tillslut bestämde vi oss för att åka till vårat "reserv" alternativ (efter mkt om o men i min hjärna), Mcdonalds...
De va knökat med folk och lukten av maten gjorde mig ångest fylld.
men nej, jag distraherade mig igenom att fota min syster o sedan släppte nästan all ångest (tack o lov).
Som ni ser blev de en Mcflurry Magnum och en svart Kaffe.
Mcdonalds har SKIT GOTT KAFFE!
Ett ångest fyllt fika men jag fixade de!
hihi en jätte utmaning: check* ^^.
Jag hade jätte mysigt med Papi o Freja, så tack för en underbar dag!

                                   Hoppas ni har en super mysig kväll och att eran vecka blir topp!♥

                                                                                                                       KRAMAR från Jenny♥




Kommentarer
Postat av: Lovisa Jennervall

you go girl!

2010-10-24 @ 20:11:02
URL: http://lovisajennervall.wordpress.com
Postat av: Julia

Gryma flicka! :D<3

2010-10-24 @ 20:17:52
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad glad jag blir, du är så duktig! och snart kommer vi, då ska vi ha ganska så roligt ja! :D Massa pussar och kramar till dess!

2010-10-24 @ 20:19:34
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: Milla

Mcdonalds!? Om du klarade det klarar du vad som helst, fan vad bra du är gumman!! Fortsätt i dem banorna och ge aldrig upp ;)

Jag skanar dig här inne, det har blivit så tomt utan dig.. <3



P.S underbart söt din lillasyrra är asså! :D <3

2010-10-24 @ 20:57:29
Postat av: Anonym

Mcdonalds!? Om du klarade det klarar du vad som helst, fan vad bra du är gumman!! Fortsätt i de banorna vettja och ge aldrig upp ;)

Jag saknar dig här inne sötnos, det har blivit så tomt utan dig.. <3<3



P.S underbart söt din lillsyrra är asså :D

2010-10-24 @ 21:01:35
Postat av: Milla

Mcdonalds!? Om du klarade det klarar du vad som helst, fan vad bra du är gumman!! Fortsätt i de banorna vettja och ge aldrig upp ;)

Jag saknar dig här inne sötnos, det har blivit så tomt utan dig.. <3<3



P.S underbart söt din lillsyrra är asså :D

2010-10-24 @ 21:06:18
Postat av: Milla

Mcdonalds!? Om du klarade det klarar du vad som helst, fan vad bra du är gumman!! Fortsätt i de banorna vettja och ge aldrig upp ;)

Jag saknar dig här inne sötnos, det har blivit så tomt utan dig.. <3<3



P.S underbart söt din lillsyrra är asså :D

2010-10-24 @ 21:09:39
Postat av: Jossi

älskade hjärtat, gissa om jag blir glad!!!!! och du är underbart sööööt, syrran din också :) tänker på dej mitt hjärta <3 du klarar allt om DU vill!!! <3

2010-10-24 @ 21:50:31
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Emmy

Hej! Jag drömde om dig i natt Jenny! Och jag drömde att du mådde så mycket bättre och du var nästan helt bra! :).



Kram

2010-10-24 @ 22:17:51
URL: http://emmyan.blogg.se/
Postat av: Bästis

Så himla söt är Freja, och vilka fina bilder!:)

Du är så himla bra gumman, jag är så stolt!!(L)

Jag vill verkligen träffa dig nu, kan inte och vill inte vänta längre<3 i love you, schtekbruden nr 1#<3<3

2010-10-25 @ 01:56:47
Postat av: Jenny K

Du är BÄST Jenny!!

Så himla bra gjort av dig!

2010-10-25 @ 08:54:46
Postat av: Maja

Fan vad grym du är gumman, det är du verkligen! Jag blir så glad av att se dig på banan igen, nu börjar jag känna igen den Jenny som jag först lärde känna! :D

Puss<3

2010-10-25 @ 16:12:02
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så underbart vacker och vackrare för varje kg kommer du bli!!

du är grym och jobbar på bra..



Kramar

2010-10-25 @ 18:05:08
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: Anonym

adsjskjdfbksjdbfvksdjebfskdjfb VAD SÖT HON ÄR!:3 du med förstås going<3<3

2010-11-02 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0