Älskar dig fina Mormor













                                                                                                (©Tagna av mig o mormor)

Hej Alla fina!
Idag kom min fina Coola Mormor hit efter lunch.
Jag visade henne mitt rum och resten av huset.
hon fick även smaka på J´s Goda ostKaka :), vilket hon gillade så mkt så hon frågade om receptet :) !
sedan begav vi oss till Gekås, eller ja Mormor som e lite tidsoptimist (haha) stannade till på apoteket och systemet innan vi for vidare.
Tillslut kom vi iallafall fram till slut destinationen, Gekås Ullared.
Men vi upptäckte snabbt att vi inte va dom ända som skulle dit idag, haha.
De va mängder me folk o inga parkeringsplatser, typ ajdå :P.
Vi körderunt runt runt o tillslut gjortde vi en fuling, vi stälde oss på ett ställe som egentligen inte va en parkeringsplats men vi stod inte i vägen för någon annan.
Nå väl, vi Gick o hämtade en vagn o sedan gick vi in.
Ganska mkt folk må jag säga men de gick ändå att ta sig fram (tack o lov^^).
Vi hade de riktigt mysigt då vi gick o kolla o plockade på oss lite saker (dock typ bara nördvändigheter,hah tråk;) ).
När vi gick tillbaka höll vi tummarna för att vi inte skulle få någon böterlapp.
O lättade blev vi när där inte satt någon på bilen.

Of to go.

Vi åkte till Mcdonalds o fikade..
Mormor va lite mer hungrig så hon tog en burgare o Kaffe och jag tog en glass och en Kaffe.
Tyvärr kan jag inte säga att jag njöt..
hade jätte ont i magen och ingen aptit men lite gott va de iallafall :), för jag vet att jag egentligen gillar glass!
Om jag Samanfattar dagen så har den varit bra o super mys!:)
Tack världens bästa Mormor för Idag♥


                                       Hoppas ni har haft en minst lika bra dag som min :)!



                                                                                                                   Kramar från Jenny♥ 


Kommentarer
Postat av: Jossi

naw, grym mormor du verkar ha! hihi! och du är grym, och så himla söööt :*

2010-10-28 @ 18:15:45
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0