Dagens skratt^^

Hehe jag må vara konstig (o lite knäpp) (som lägger upp detta) men de står jag för :D, right Emma ;) ?!

Men en kompis till mig skrev nyss de här på skype chatten x):


Om jag hade en blogg skulle jag skriva :

Idag har jag jobbat sen åkte jag hem å fick skjutsa hem mia från ica på vägen med henens matkassar. när jag kom hem tittade jag mig lite i spegeln. sen kom jag på att man kan ha en plastbit som mungiga å spela härliga låtar på, om man hade hjaft taktkänsla. sen kollade jag lite på japans GP från 89 med svennis och caddade. Kommentera gärna ! nu ska jag sova puss världen!

Detta va klart dagens skratt! x) hahahah
O dokumentera att Personen som skrev detta e en 25årig kille ^^ hahaha!

Tack LHH för de goda skrattet du gav mig o säkert ger många andra som läser detta ^^hihi!




Kommentarer
Postat av: Julia

hahah fint :P



<33

2011-02-24 @ 07:21:57
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha LHH, han är skön han ;)

2011-02-24 @ 15:41:15
URL: http://fridasusanne.blogg.se/
Postat av: emma

Hahaha, Oooooja! knäpp ska man va, så äre bara! hihi. <3



Sv: Haha ja men eller hur, då kan vi ju följa varandra höhö ;)

Haha ja men eller hur. Dom är mina passionerade älskare, moaha! överväger seriöst att köpa hem en hel burk till. Känns så knäppt egentligen, börjar nog få konstiga blickar av människorna i affären som undrar om jag bara äter glass hela dagarna haha ^^ äh, glass är gott! haha.



Och GUUUUD vilken söt lillasyster du har, man bara smälter ju, shit. Givetvis är du minst lika söt, sötnosen där! Aldrig testat majskrokar, men vet att en kompis till mig alltid matar sin lillebror med dom haha, men då måste man ju nästan testa? ;) haha xD



Massa kärlek, styrka och frid på dig vännen <3

2011-02-24 @ 16:47:39
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: linnea

hahah gulligt xD

2011-02-27 @ 00:19:42
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0