En tankeställare




Strävan efter något perfekt, efter modell smala ben o efter att vara lätt som en fjäder.
Man tror att man försöker göra drömmen sann men man får något annat.
något som är helt annat än de man tänkt sig...
De  e så lätt att stänga ögonen o välja att inte se.
Se de som verkligen händer mitt framför ögonen..
Men, DU ÄR ÄLSKAD!
Man ska leva för saker man älskar.
Inte stänga de ute o leva i strävan efter något som inte e ett liv..



(tagna av moi)

Jag Undrar ofta hur allt kunde gå så fel.
Och hur svårt de kan vara att släppa de.
Hur svårt de ska vara att hitta viljan o motivationen till 100%.
Vart ska man leta?
Jag har gjort o ätit saker jag inte trodde jag skulle göra igen.
Läser jag i min dagbok som jag skrev i under capio står de bla (ungefär):
2dagen, Idag fick vi en jä**a Kanelbulle! Jä**a skit he****e!
Jag ville inte, Jag hatar socker o onyttigheter!!!
Men dom tvingade mig.....
De här är den VÄRSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!!
Just de kan jag skratta åt idag.
Jag äter en bulle utan problem idag.(
Oftast)
De är gott så varför avstå? ;)
Men samtidigt....

Livet e inte alltid så lätt som de ser ut o va..

Kommentarer
Postat av: anna

mitt hjärta, jag är så stolt över dig och det vet du. du är stark och jag älskar dig så otroligt mycket <3

2011-02-07 @ 19:58:00
URL: http://odaskamp.blogg.se/
Postat av: Linnea

jenny du är fantastisk, på alla sätt och vis och jag älskar dig mer än det finns ord <3 så himla bra är du ska du veta, och fin, och underbar, och älskad av så många!!

jag tror på dig av hela mitt hjärta <3

2011-02-07 @ 20:04:56
URL: http://ljudetavskratt.devote.se
Postat av: Josefine

Du vet vart du har mej jenny, du är så jäkla grym!

2011-02-07 @ 23:05:26
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Julia

verkligen att bra kollage ! Och bra gubbar.

du kan jenny du är grym och så jävla stark, ser upp till dig ! <3

2011-02-08 @ 07:51:51
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: annika carlsson

OJ !! Vad jag önskar att jag vaknat och blivit medveten så tidigt som du .

Du är klok och jag är så stolt över dej

Kram A.C

2011-02-08 @ 15:52:24
Postat av: Maja

Du ahr verkligen förändrats, jag kommer ihåg hur vi gick omkring på stan i somras och hur vi då samtalde om hur vi nog aldrig skulle kunna tänka oss att äta sött igen. Men där gick vi bet båda två, och det är jag glad för. du har tagit så otroligt stora steg gumman, och en dag ska vi bli helt fria från den här skiten, det vet jag! Tillsammans klarar vi allt!

Puss<3

2011-02-08 @ 18:17:31
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0