Godmorgongodmorgon hör fåglar sjunga glatt!


God morgongodmorgon hör fåglar sjunga glatt, god morgon godmorgon i kööööör :D!

Här sitter jag i rosa pjamas/mjukis-kläder:).
Men jag borde inte göra de x)
Finaste
Maja o Julia kommer ju om dryga 30min ^^hahahah!

Ne helt serri så måste jag bäddasängen dra upp parsienerna(
stavning?), freacha upp mig,klä på mig m.m^^.

Hehe, Dags o sätta igång^^!

Hur ser ERAN dag ut!?

(Hahaha men oj va min hand o arm ser ehh, akward ut x) mehehe )


PUSSS O KRAM från J <3


Kommentarer
Postat av: josefine

Heej sötis :D



Sv: Åh vad glad jag blir när du säger så! Tack :D

Du om någon är söt, vacker och allt! <3



Jag bor i södra skåne, så långt ner man kan komma. Du kanske vet var skanör/falster bo ligger? Det är 20 minuter utanför malmö. Så nästan enda nere vid danmark, haha^^

Du bor i göteborg va? :)



Nej BUP är väl, speciellt..?

Ja okej, men det känns ju bra att höra. Tror jag kommer trivas bra där, jag vet. Men det är ju ändå läskigt. Nya behandlare och allt sånt. Men jag håller tummarna för att det ska bli super :)



Hur gammal är du?



Vi är påväg till ett mycket bättre liv, helt klart! Fyllt med glädje, kärlek och allt! Det kommer bli fantastiskt :D !



Hur var det att bo där på Capio, om jag får fråga? Blev man inte påverkad av alla andra som också bodde där? Och umgås eller träffar ni några av dem som går på dagvården? Eller ni är bara för er själva? Och vad gör man där? Har massor av såna frågor, hoppas det är okej, haha :)



Min pojkvän kom hem nu i natt, efter att ha varit i österrike under hela lovet. Så jag ska träffa honom. När han väl vaknar.. haha! Och sen ikväll ska jag på överraskningfest hos min kompis som fyller 18. Det roliga är att det är hemma hos henne, men hon vet inte om något! Så vi får väl se hur det blir. Sen imorgon ska jag plugga en massa.. och bara njuta av sista lovdagen..

Hur ser din lördag och söndag ut??



PUSS OCH KRAM till söta dig, jag vet att du är stark!! <3

2011-02-26 @ 13:27:11
Postat av: aww

du om någon är fin hjärtat!!



det blir toppen bra tror jag!! pusss <3

2011-02-26 @ 17:34:16
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: gaia

hej fina du.

vad glad jag blir för dina inlägg. du bor i gbg va?

jag bor i partille i alla fall.

går du öppenvård nu eller så?

KRAM, ha en fin helg du med. ( själv ska jag ut ikväll och ta ett glas vitt, det är jag värd! haha. )

KRAM

2011-02-26 @ 17:58:12
URL: http://gaiaetc.blogspot.com
Postat av: emma

Hej där sötnos! vad du är fin. och gud vad kul att ni tre fina tjejer ska ses nu också :)



Sv: Jaaapp jag har köpt dodis<3 hihi. och hittade det jag sökte höhö.



KÄRLEK, MAAAAASSA KÄRLEK <3

2011-02-26 @ 18:04:18
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Twiggy

Gullunge. Du är så ortoligt fin söt och vacker!!

Jag älskar dina rosa kläder<3<3<3 hihi.



Tack för allt ditt pepp sötan.<3<3<3

2011-02-26 @ 18:13:20
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Åå hoppas ni får en tokbra dag :D har ni gjort något skoj??

Jag har haft det bra, åkte med syster till cubus och fick inhandlat lite tröjor:P haha



Ja jag tycker det går frammåt, så bra som det känts de sista två-tre veckorna har det inte känts på evigheter och jag känner att jag klarar av att släppa kontrollen mer och mer liksom och det är underbart..dock har jag fortfarande stort kontrollbehov men inte alls som innan :)



Haha mocca har jag aldrig smakat men har testat banan, vanilj, choklad, jordgubbe, aprikos och tropisk och jag gillar alla:P fast mest vanilj hihi. smakar skogsbär bra? apelsin låter läskig tycker jag :O



Du ska vara grymt stolt över dig själv för så länge du känner att det går frammåt så är ju det huvudsaken eller hur? :D



Jag har ocks en del saker som jag har svårt för ex snabbmat, pannkakor, dricka kalorier, och lite sånt men försöker avdramatisera allt genom att utmana mig :) men det är så mkt bättre än för tre månader sedan då jag började behandling då jag inte åt kolhydrater alls och inte så mkt lagad mat heller för den delen.. o nu äter jag bröd, pasta,ris,potatis som ingenting och två lagade mål om dagen :) så man måste fokusera på allt bra och hur långt man faktiskt kommit :D innan åt jag tre ggr om dagen, nu äter jag 6 ggr samt 2 näringsdrycker :)

de e lite kul för när allt var som värst för mig var jag övertygad om att en extra macka om dagen skulle få mig att skjuta i vikt och jag var övertygad om att jag aldrig mer skulle kunna äta bröd haha^^ men de har jag ju verkligen fått bevisat för mig att de är inte alls så lätt att gå upp i vikt:P gick du upp snabbt i vikt?



Ha en toppen kväll gumman



Kärlek i massor till dig sötnos <3

2011-02-26 @ 18:17:31
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Diana

Hehe, med den sången brukar min syster väcka mig ibland XD



hoppas ni har det mycket trevligt tillsammans! :)



sv: hehe, ja kanske det :P men bortsett från bilderna, om man lyssnar på texten bara, så är den ändå ganska bra på vissa ställen ^^



Massa kramar till dig! <3

2011-02-26 @ 18:46:29
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack för dagen finaste finaste jenny! Det var verkligen sjukt kul, trior inte att jag haft så kul på hur länge som helst. Älskar er båda två, ni är de bästa vännerna som finns!

Puss puss puss!<3<3

2011-02-27 @ 10:49:17
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Cilla

Du är otroligt söt ska du veta :) kram.

2011-02-28 @ 11:05:59
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0