Packapåhejohå! Ps, inlägg nr100^^



Godmorgon alla fina! :)

Jag tror att jag fick ett litet ryck igår^^ har nog aldrig skrivit så många inlägg inom loppet av så kort tid x). haha men fett väääärt måste jag säga :D!

Som ni ser på bilden ska jag ta tag i att packa ner resten av mitt rum idag (typ nu^^).
Skönt o ha de klart så jag slipper imorgon liksom!(Y)

Annars har de varit en slapp morgon hittils, skönt :).

Idag bjuds de på pankakor till middag :D!! MUMS! <3
O efter de e de äntligen kör igen! :) me liiiiike ^^<3


Hur ser ERAN dag ut?

(
Btw! detta e mitt 100onde inlägg^^ woho! ;) )



                                                                              Puss o kram J<3

Kommentarer
Postat av: Diana

ska du flytta eller? :o



idag blir det städning och träning för min del ;)



puss!

2011-02-24 @ 12:07:36
URL: http://attborjalevaigen.blogg.se/
Postat av: Zeinab♥

Hey fin blogg ;D

ska du göra idag då ! ♥

2011-02-24 @ 15:07:26
URL: http://zeinabjawads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0