Update :) <3 !

Hej alla fina!

Dålig uppdatering från mig denna veckan har jag märkt så därför tänkte jag
Berätta lite va jag haft för mig (om de någon som e intresserad haha ^^):

*I måndags så började jag i skolan.
Just nu går jag bara måndagar o tisdagar men jag antar att de e en bra mjukstart.
Jag läser nu 3 kurser, estetisk orientering (inriktning foto), estetisk verksamhet och Psykologi A :).
Sånt jag e intreserad av liksom.
Jag tror de kommer bli bra, de där med skolan .
Sjukt läskigt,kul,nervöst,förväntansfullt m.m!


*I tisdags va jag Även På Kören :), Kul som ALLTID! O denna gången följde även fina F med som nu också har börjat :)KUL!


*I går/onsdag så Träffade jag fiina M:) riktigt mys med mkt skratt o vandrande på halIs ^^ (bokstavligen:P).
Och igår på em/kv så åt jag middag och såg på Wallander hemma hos Goingen Tillis <3

*Idag så har jag hittils varit med papi o träffat min nya "behandlare" :P.
O nu är jag hemma o har ätit middag :).
Så snart ska jag o mamma o lilla O hem till Mammas bästa kompis P (vars son e lilla O;) ),
Och så ska vi sova där o Fortsätta Passa Lilla O då P är borta.(mkt lilla O  ^^)
Ska bli myys!
Och så blir de B&J ikväll!! :D Muuuuumms!!! <3

Hoppas ni har de toppen bra!
Om de finns trådlöst Hemma hos P så Svarar jag på komentarer o uppdaterar en gång till där <3





©by JB/Me

(
Några av bilderna jag tog på min andra estet lektion. )


Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som en bra vecka ! :D

Ska antagligen äta B&J imon :)

vilken smak tar du ?

love<3

2011-02-03 @ 17:04:44
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Maja

Din vecka låter ju underbar!

Själv ska jag käka B&J's imorgon, mums säger jag bara om det! Vilken smak blir det för dig idag? Själv ska jag köra på Chocolate fudge brownie imorgon :)



Vad är det för kör du går på? Har funderat ett tag på att börja i någon kör av något slag, verkar vara så sjukt kul :D

Hoppas allt är bra med dig, saknar dig massor finaste!

Puss<3<3

2011-02-03 @ 17:08:39
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: zigge

hihihi många förkortningar av namn i det här inlägget! puss love you

2011-02-03 @ 18:21:30
URL: http://enstil.devote.se/
Postat av: Annika Carlsson

Sköt att höra att veckan varit bra.

Låter som ni alla torskat på den där glassen.

Vågar nog inte prova.Ja P har säkert den i frysen

så ni slipper nog köpa "L" . Hoppas ni får det mysigt med lille O .Håller med om isbanan .

Men bättre att vara ute på hal is och ha det glatt

än att gå i lera och sörja.

KRAM A.C

2011-02-04 @ 11:23:38
Postat av: FANNY

svar: aw, tack!:D

såklart jag kan, kanske kan visa i bloggen så säger jag till dig när det kommit upp?

2011-02-11 @ 08:43:42
URL: http://hejfannyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0