Frågor och svar del 1

1.några saker som gör dig riktigt glad?
Hm, ja de e ganska mkt som kan göra mig glad :).

Vänner,familj,fota,fina komentarer,bra musik,klockrena citat,
roliga filmer, när vänner mår bra eller är glada m.m <3




2 favoritmotiv att fota? :)
Jag gillar att fota allt faktiskt:)!
Men om vi ska ta några alternativ så:

Människor/vänner o familj, Natur o djur, saker som inte passar in,
ego bilder (haha nä de va ett skämt men de blir nog rätt mkt sådana ändå :P ),
Olika föremål, ja typ allt!




3. Din favoritmat ?
Oj, de va då en klurig fråga!^^
Men ja, nu utgår jag från Jennys/mitt tycko mål (o skiter i allt va äs har o säga)

Pankakor,hemlagad Pizza,tacos,klyftpotatis kött o sås, Någon god kyklingsallad med pasta,
lax bullgur o avocado, haha jag kan fortsetta i evigheter ^^ <3





4. favoritfärg?
Jag gillar nog de mesta färgerna, men några favoriter är väll:

Rosa,lila,svart,vitt o kakigrönt :)



5.Vad tycker du om för musik?
Jag e nog ganska mkt allätare :)
Men några av alla artister/band är:

Maria mena,Salem al Fakir,Marit Bergman,Frida Sundemo,Melissa Horn
Marie Digby,Anna Nalick,Bruno mars, Miley Cyrus m.m




6.Vad gillar du att göra när du har tid över?
Haha jag har så himla många svar på alla frågor^^
Jag gillar o göra mycke olika saker.

typ: Fota,vara med vänner och familj,blogga o läsabloggar,Fb´a :P,
Skriva,(sjunga), shoppa m.m :)!




7.vilket år är du född?

Jag är en flicka i årgång -94 :)!




Så, har har ni några av svaren! :)
Resten kommer imorgon. Och som den som e snabbtänkt ser har jag inte tagit några sjukdoms relaterade frågor nu, utan dom kommer i del 2 :).

                          Hoppas ni får sova gott ikväll!

                                                       KRAMAR från Jenny♥







Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

ååh tack, vad glad jag blir!

allt bra med dig :)?

kram

2011-01-13 @ 15:32:43
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0