Goooodis ÄR Gott!! + Kanske dags för frågestund ^^ ?

God afton alla fina!

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och en godispåse på bordet och även en godisbit i min mun^^.
Godis ÄR gott!
så är de bara! :D

På måndag ska jag Träffa min nya "behandlare", ska bli intressant. ;P
Och en stund efter de ska jag träffa en människa som jobbar på den skolan jag förhoppningsvis ska börja på fotokursen :).
Jag ser faktiskt fram imot måndag väldigt mycket!


Haha kan inte säga en bra anledning till varför ni fick ta del av denna mkt vackra bild
eh hahah ^^.

Och nu till....↓



KRAFT KRAMAR från Jenny!♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag vet att anorexian kommer att bli starkare. Men jag har gått upp x antal kg av medecinerna jag tagit. Har slutat nu helt tvärt för nån dag sen. Så jag hoppas gå ner dem.

2011-01-08 @ 21:21:43
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Postat av: aww

vad gör dig till att vilja bli frisk? <3

2011-01-08 @ 21:42:23
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: emma

Men ÅH, vad glad jag blev av din kommentar! tack så jättemycket fina du!

jag har kikat igenom din blogg och allt jag har att säga är wow.. du verkar ha gjort en väldig resa.

du verkar vara en otroligt stark tjej med en fantastisk kämparglöd.

Förstår att det måste kännas läskigt att lämna Capio efter en lång tid, men jag håller alla mina tummar och tår för att du ska kunna känna riktigt välmående härute i det "verkliga livet".

Är övertygad om att du fixar det Jenny även om det känns tufft. för som sagt.. du verkar ha en otrolig styrka inom dig :)



Lite frågor:

- några saker som gör dig riktigt glad?

- favoritmotiv att fota? :)

- Din favoritmat och favoritfärg?

- Vad tycker du om för musik?

- Vad gillar du att göra när du har tid över?



Kanske inte världens mest spännande frågor men jag tycker sånt är roligt att veta :)



massor av kramar sötnos, kämpa på!<3

2011-01-08 @ 22:07:52
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Maja

Godis är namnamnamnam....(kan fortsätta i evigheter!)

Hoppas att allt går bra med din nya behandlare, du är helt fantastiskt duktig flickan <3

Puss<3

2011-01-09 @ 12:44:25
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: josefine

När blev du sjuk i din anorexia?

Och varför är du så söt !!

Läste din andra blogg innan , och efter väldigt länge hittade jag även denna. hoppas det inte gör något.

kram

2011-01-09 @ 16:06:59
Postat av: Gerda

Jag har många frågor men jag skulle väl kunna sammanfatta det såhär: Skulle du helt enkelt kunna berätta lite om din "sjukdomshistoria".

O just det, vilket år är du född?

Kram

2011-01-10 @ 13:42:42
URL: http://helavagentillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0