Varför vara nere för att man är sjuk/förkyld? Bättre att njuta (av alla fördelar)! :D

Hej alla fina!

Det är söndag morgon och jag e sjuk -.-.
E dunderförkyld och har ont i halsen :P.
MEN, att vara sjuk behöver inte bara innebära något dåligt.
Jag får ligga i soffan hela dagen, kolla på tv och sitta vid datorn.
Jag knarkar halstabletter äter glass och dricker Cola!
Vem sa att livet blir tråkigt av lite förkyldning?! :D
Som ni ser på bilden håller jag mig GLAD :D:D:D!!!


Njut av dagen, De gör jag!!

KRAMAR från Jenny♥

Ps: Glöm inte Frågestunden!
Om ni vill fråga något, vad som hällst. Fråga på!<3


Kommentarer
Postat av: Maja

Förkyld är inget vidare, har varit snorig precis HELA lovet, först var jag så hes så at tjag inte kunde prata, men nu är det iaf lite bättre.

Mumma om cola, det gillar vi!

Puss<3

2011-01-09 @ 14:02:06
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: F

Sv; Kul att du gillar den!



Krya på dig nu! Glass och cola är bästa medicinen ;]



En massa kramar!



Felicia

2011-01-09 @ 14:22:43
URL: http://frenchtoast.blogg.se/
Postat av: Linda Kristiansson

Jo jag vet att de kg har gjort så jag har blivit normalviktig. Men det känns fel att jag skulle gå upp av medeciner. Jag hade hellre ätit mig upp i vikt. Jag började ta en medecin i april och sen efter det gick jag upp 10 förbannade kg.

Hur går det för dig nu när du inte är inlagd. Vad hittar du på om dagarna? går i skola eller jobbar.

2011-01-09 @ 16:45:14
URL: http://peaklinda.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

<3<3<3:::*

2011-01-10 @ 08:01:03
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: emma

Oroa dig inte, du är inte ute och cyklar sötnos!

det stämmer bra det, jag hade ju kontakt med dig på min gamla blogg när du också hade en annan blogg! :)

hihi vad kul att vi har hittat tillbaka till varandras bloggar, tycker jag! :D



Ja, det har du helt rätt i. Det kan kännas läskigt, man vill liksom ha tillbaka den där tryggheten.. men sen när man väl vågar släppa lite och "bara vara", då är det ju mycket roligare än vad man trodde det skulle vara. :D

Livet äger ju faktiskt, haha. Även om det ibland kan kännas riktigt, riktigt tufft!



Vad glad jag blir av dina snälla ord.. tack, tack! Jag blir också så glad och peppad av dina kommentarer och din blogg, sötis! :D

Och har du sett dig själv i spegeln eller, vem är det som är söt här egentligen? ;)

Hihi. Du ser nästan lite ut som en ängel ju, med dina jätteblåa ögon och ditt fina hår! Faktiskt :)

Det ska bli roligt att läsa svaren på frågorna sen!



Och du, KRYA PÅ DIG. Glass, cola och en massa slapp är ju riktigt skönt faktiskt ;) så.. jag tycker du ska mysa riktigt mycket och äta massa glassmedicin! :D



MASSOR AV KRAMAR TILLBAKA!<333 Du är fantastisk!



2011-01-10 @ 20:36:13
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är fantastisk och gör mej så glad jenny!!!!!

2011-01-13 @ 11:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0